Adrem Administraties is opgericht door Ronald Remmers. Op dit moment werken er drie mensen bij het administratiekantoor.

Adrem Administraties is opgericht door Ronald Remmers. Op dit moment werken er drie mensen bij het administratie-kantoor.

Over Adrem Administraties

‘Ik ben eigenlijk min of meer bij toeval aangelopen tegen het werken op administratief gebied, kwam uit een hele andere sector. Het was liefde op het eerste gezicht, dus ik ben in snel tempo alle benodigde diploma’s gaan halen. Daarna heb ik eerst een aantal jaren ervaring opgedaan op de financiële administraties van verschillende bedrijven. Heel interessant, want elke branche is toch weer anders. Zo heb ik de kans gehad me heel breed te ontwikkelen. Dan komt eigenlijk bijna vanzelf het moment dat je de kennis en ervaring die je hebt opgedaan wilt gaan inzetten vanuit je eigen bedrijf. Ik heb de knoop doorgehakt en geen dag spijt gehad van mijn beslissing.

Het leuke van mijn werk vind ik de diversiteit aan klanten en werkzaamheden. Voor de ene klant doe ik alleen de aangiftes, voor andere klanten verzorg ik iedere maand een uitgebreid financieel overzicht en denk ik pro-actief mee. Er zijn klanten die alles aan ons overlaten en er zijn klanten die continu op de hoogte willen zijn hoe ze er financieel voor staan. Ik ga als het ware met de klant mee op reis, ik maak mee wat zij doormaken. Mijn werk is ook echt een hobby, ik vind het iedere dag weer leuk om aan de slag te gaan.

Inmiddels zijn we met z’n drieën op kantoor; ik ben heel blij met de ondersteuning van Loes en Judith.’

Ronald Remmers, oprichter Adrem Administraties